Målsætning

Thorsager Skole og Børnehus er vuggestue, børnehave, skole og SFO under samme tag. Vi sikrer sammen og i afdelingerne tryghed, nærvær og udvikling for det enkelte barn. Afdelingerne har et nært samarbejde mellem medarbejderne. Der er samvær og samarbejde mellem børnene, hvor det giver mening i dagligdagen. Vi skaber en rød tråd i børnenes liv og læring med udgangspunkt i et fælles værdigrundlag og en fælles pædagogik.

• Thorsager Skole og Børnehus er et fællesskab, som med tryghed, tillid og trivsel sætter rammen for et godt sted at være og lære for alle børn og medarbejdere.
  • Thorsager Skole og Børnehus' læringsmiljø kendetegnes ved engagement, nysgerrighed, mod og kreativitet som forudsætninger for udvikling og forandring.
  • Vi møder hinanden med en anerkendende tilgang. Vi ser og respekterer forskellighed som en styrke.

Vedtaget i bestyrelsen 21-11-2013